Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

Η διαφήμιση που τα "σπάει"




Η διαφήμιση για να είναι αποτελεσματική πρέπει καταρχήν να σε κάνει να ασχοληθείς μαζί της.

 Άλλες φορές κρίνοντας την με θετικό τρόπο και άλλες αξιολογώντας την τόσο αρνητικά που πάλι καταλήγεις στο ίδιο αποτέλεσμα, δηλαδή στο να αφιερώσεις χρόνο για να τη σχολιάσεις ή να την παρατηρήσεις καλύτερα.

Μια τέτοια διαφήμιση συναντήσαμε σε αφίσα, κοντά σε στάση λεωφορείου στην πόλη του Ρεθύμνου. Πρόκειται για αφίσα σχολής, που μεταξύ των διαφόρων τμημάτων της λειτουργεί και εκείνο του κρεατοκόπτη.

Για  να γίνει πειστική ως προς το ότι οι απόφοιτοι της γίνονται σωστοί επαγγελματίες έχει αξιοποιήσει  το καταλληλότερη για την περίσταση μοντέλο αλλά και σλόγκαν.

Δείτε και μόνοι σας και κρίνετε 

Αγία Μυρτιά Παλιανής...η συνέχεια της δεντρολατρείας στην Κρήτη

Η πλέον χαρακτηριστική περίπτωση δεντρολατρείας που διατηρείται εδώ και αιώνες στην Κρήτη αφορά στην Ιερή Μυρτιά της Παλιανής. Παρ...